Saturday 20 March 2010

My cHilHooD DaYs~~


ThIs thiNgs had madE me ReMemBerEd my ChilDhoOD timeS...
ItS oNe of My faVouRitE sHow wheN i waS 7 and BeLow...
BeSt gilEr CiTe nIe...
SAAt ku tgk VidEo nie...
ttBe trINgat TyMe keCIk2 dlU...
iN ordEr to see Dis one...
I aSked My fAther to BorrOw d VidEotaPes frOm D nEAreSt VidEOS rENtal..
tyme dulu2 xde lagi CD2 neh....
hahaha...
InGAt lagi LpaS aBes je ViDeotApe neh...
gne aLat rewInd videotape...
ItS sTIll ClEar In My MiNd...
THaT tooL was car shaped and ReD in ColOur...
woohooo....

Ble PKr2kaN balik...
it MAkES me SmiLe..
waLauPn dulU2 ssah la jgk...
CoMpaRed to NOw...
tp i grOwN up with A mEmoraBle chIldHooD...
Now i'm 19...
OlD enOUgh I thInk...
BuT paPepn...MeMory Is StiLL a MeMory....
It LiVes until the lAst AiR we hAvE in THis world.

1 comment:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.org

    ReplyDelete